Show simple item record

Elérhetővé téve ekkor2021-07-14T09:36:10Z
Szerző Kajos Attila
MTMTID:
10021534
Webcímhttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/24115
Az értekezés nyelveMagyar
Az értekezés címe az értekezés nyelvénSportolók fogyasztói márkaértéke: konceptuális modellje, dimenzióinak mérése és hatása a szurkolók fogyasztói magatartásra
Az értekezés címe angolulConsumer Brand Value of Athletes: Conceptual Model, Measurement of Its Dimensions and Its Impact on the Consumer Behavior of Fans
Absztrakt az értekezés nyelvénA mai disszertációk sok esetben komplex jelenségek egy kiválasztott aspektusának részletes, aprólékos vizsgálatát tűzik ki célként. Ahhoz, hogy erre lehetőségünk legyen, a terület alapjainak és összefüggésrendszereinek feltártságára, a megközelítés megalapozottságára van szükség. Esetünkben ezek az elméleti, fundamentális keretek egyrészt nem állnak rendelkezésre, másrészt a téma gyakorlati alkalmazhatósága is megköveteli, hogy azt komplex rendszerben közelítsük meg. Mindezek alapján a disszertáció célja összetett. Egyrészt célunk, hogy a (hivatásos- és él) sportolók kapcsán, a releváns piacok azonosítását követően, a korábbi szakirodalomra építve meghatározzuk a sportolói márkaérték konceptuális kereteit és létrehozzunk egy, a kelleri (1993) márkaérték koncepcióra épülő és a sportolóhoz kötődő fogyasztói márkaérték márkaimázs dimenziójának mérésére alkalmas pszichometriai skálát.
EgyetemPécsi Tudományegyetem
Doktori iskolaGazdálkodástani Doktori Iskola
TémavezetőGyarmatiné Bányai Edit


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record