dc.description | Könyv, könyvtár, könyvtáros 2020/3 (2020. május 20.) - http://ki2.oszk.hu/3k/category/29-
evfolyam/2020-3/
WALDINGER DÓRA (Berzsenyi Dániel Könyvtár, Szombathely): Könyves influenszerek módszereinek
adaptálása könyvtári környezetbe
A hagyományos szakmai kritikáktól abban különböznek a blogok, podcastok, YouTube-videók, hogy az olvasás
élményére fókuszálnak, ezzel divatossá teszik a könyvolvasást a fiatal korosztály számára.
A könyves influenszerek a könyvtáraknak abban tudnak „segíteni”, hogy
marketingtevékenységüket megfigyeljük és adaptáljuk,
kihasználhatjuk, hogy reklámoznak egyes könyveket, írókat (pl. kapcsolódhatunk a NIOK1
havi
témájához),
általánosságban az olvasás szeretetét közvetítik, ami alapot adhat arra, hogy a rajongóik
könyvtárlátogatóvá váljanak.
Bővebben: http://ki2.oszk.hu/3k/2020/05/konyves-influenszerek-modszereinek-adaptalasa-konyvtarikornyezetben/#more-11177
Tárgyszavak: könyvtári marketing, közösségi média, olvasásnépszerűsítés
ILLÉS MÁRTA, FORGÁCS HAJNALKA, LACZKÓ BENCE: Ötödször is Szakkönyvtári seregszemle
A KSH Könyvtára és az MKE Társadalomtudományi Szekció szervezésében ötödik alkalommal került
megrendezésre a magyarországi szakkönyvtárakkal foglalkozó Szakkönyvtári seregszemle.
A folyóirat beszámolója érintőlegesen mutatja be az előadások tartalmát, ezért javaslom inkább a videók
megtekintését. (szerk.) | hu |