Search
Now showing items 1-5 of 5
Bormarketing, borkereskedelem
(PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar, 2019)
A Bormarketing, borkereskedelem tantárgy része a szőlész-borász alapképzésnek, valamint a borturizmus-borgasztronómia szakirányú továbbképzésnek, a turizmus-vendéglátás alapszak borturizmus szakirányának, így a tananyag ...
A szőlőfeldolgozás munkafolyamatai, eszközei
(PTE Kultúratudomány, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar, 2019)
Organoleptikus értékelés
(2019)
Marketing c. kurzus tananyagrészlet szőlész-borász hallgatók részére
(PTE Kultúratudomány, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar, 2019)
Vendégfogadás a borosgazdánál
(PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar, 2019)
A bor több évezredes civilizációs, kulturális termék, élvezeti cikk, az életöröm kifejezője, ugyanakkor mezőgazdasági portéka, eladásra szánt áru. A bor szakrális szerepe, történelmi hagyományai miatt a magas-kultúra részévé ...