Search
Now showing items 1-10 of 31
From Trade to Agribusiness. Kálmán Nádosy’s Entrepreneurial Career in Southern Transdanubia During the Era of Dual Monarchy
(2023)
The Hungarian agricultural sector developed significantly in the second half of the nineteenth century. This was the time when the Western technologies and innovations were introduced to the domestic agriculture. However, ...
A vállalat stratégiája
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)
Adózás és adóztatás – Tudatos adózók kézikönyve
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)
Az Adózás és adóztatás – Tudatos adózók kézikönyve című könyv célja, hogy
olyan alapvető ismeretekkel vértezze fel az Olvasót, melynek segítségével
képes lesz eligazodni az adózási kérdések útvesztőjében. A könyv a ...
Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)
Törőcsik Mária Professzor Asszony a Pécsi Tudományegyetem
Közgazdaságtudományi Kar teljes történelmének egyik
legkiemelkedőbb életművet felmutató oktatója, akit – mint
ahogyan e kötet is bizonyítja – nagyon sok kollégája ...
Az empátia fontossága a vállalati marketingtevékenységben Empatikus marketing
(2023)
A vállalat sikeres működéséhez nélkülözhetetlen az empatikus
magatartás, a beleérző képesség. A vállalaton belül az eredményes
információáramlás érdekében a világos, egymást értő
kommunikáció alapfeltétele a másik fél ...
A fenntarthatósághoz kapcsolódó fogyasztói magatartás trendek: ellentrendből fősodorrá váló jelenségek?
(2023)
A jövő és a trendek vizsgálata egy rendkívül érdekes és izgalmas
marketingterület, hiszen ki ne szeretné megismerni azt, annak
változásaira felkészülni. Különösen az olyan kiszámíthatatlan
időkben, mint amilyen a koronavírussal, ...
A nők, mint a turizmus empatikus fogyasztói
(2023)
A turizmusmenedzsment számára kiemelten fontos kutatási
terület a fogyasztók szokásainak, turizmussal kapcsolatos
attitűdjének a vizsgálata. Ezt szem előtt tartva 2018-ban online
megkérdezést végeztünk abból a célból, hogy ...
A jó vezető egyben pedagógus is? Az empátia és a vezetőfejlesztés
(2023)
Az empátia, az emocionális megközelítés vállalása gondolkodásra
készteti az olvasót, olvashatjuk Törőcsik Mária (2000, 7)
Empatikus marketing c. könyvében. A továbbgondolás során
eljuthatunk más tudományterületekhez is, ...
Vásárok és vásári szokások a piacgazdaság hőskorában
(2023)
A magyarországi kereskedelem évszázadokon át stabil intézményrendszerrel
működött. A 18-19. századi modernizáció
idején a városokban szaporodó boltok mellett a 20. század
közepéig meghatározó forgalmi intézmény maradt a ...
EMPÁTIA – VEVŐÉLMÉNY – VEVŐÉRTÉK
(2023)
Törőcsik Mária, az ezredfordulón írt könyvében (Törőcsik, 2000), egyértelműen hitet tett az empatikus marketing mellett. Ő volt az, aki Magyarországon részletesen kidolgozta az empatikus marketing elméletét és bevezette ...