Browsing Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar by Title
Now showing items 8-14 of 14
-
Nemzetközi marketing
(NYÚL NYOMDAIPARI KFT., 1994)Az átalakuló magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése az, hogy vállalataink milyen teljesítményre lesznek képesek a nemzetközi versenyben. A nemzetközi színtéren való helytállás ma már nemcsak a külkereskedelemben ... -
Statisztika I.
(Carbocomp Kft. Nyomda - Pécs, 1994)A társadalmi-gazdasági folyamatok megismerése, a gazdaság és társadalom hatékony működtetése elképzelhetetlen számszerű információk nélkül. Ezek az információk a döntések magalapozását segítik minden szinten. A kvantitatív ... -
Statisztika II.
(Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságitudományi Kar Statisztika és Demográfia Tanszék, 1999) -
"Tanulmánykötet HOÓZ ISTVÁN tiszteletére"
(1988)Ez a tanulmánykötet dr. Hoóz István professzor hatvanadik születésnapja alkalmából készült és közvetlen munkatársai dolgozatait tartalmazza. Ez a szép szokás olyan tudóst és oktatót tisztel meg, akinek élete és munkássága ... -
Üzleti kommunikáció kultúrák találkozásában
(Janus Pannonius Tudományegyetem, 1996)Menedzserek interkulturális tárgyalásainak problémáival először az 1970-es években szembesültem. Magas beosztású vállalatvezetőkről akkor az a benyomásom alakult ki, hogy gyengén vagy sehogy sem beszéltek idegen nyelven - ... -
"A vállalati magatartást motiváló gazdasági és társadalmi tényezők I." című konferencia előadásai
(Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 1985)Tisztelettel köszöntöm a Kedves Olvasót. Ön a 15 éves Közgazdaság- tudományi Kar jubileuma alkalmából rendezett nemzetközi tudományos konferencia hat szekciójában elhangzott előadások anyagát tartalmazó köteteket tartja a ... -
"A vállalati magatartást motiváló közgazdasági és társadalmi tényezők" című konferencia tézisei
(Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 1985)