Now showing items 3-14 of 14

    • A gazdasági fejlődés fő vonásai a 18-20. században 

      Kaposi, Zoltán (JPTE Nyomda Pécs, 1994)
    • A gazdasági folyamatok és a közgazdasági gondolkodás kapcsolata a 18. században 

      Kaposi, Zoltán (Bornus Nyomdaipari Szolgáltató Kft., 1996)
      Ezen írásunk alapvetően egyetemi oktatási anyagnak készült. Az utóbbi években a lassan - lassan a bölcsészettudományi karok történelem szakos hallgatóinak tudományos képzésébe is kezd beépülni a közgazdaságtan története. ...
    • A gazdasági növekedés alapvető elméletei 

      Bessenyei, István (Janus Pannonnius Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, 1995)
      Szüntelen változás jellemzi a gazdasági élet viszonyait, s a gazdaság szereplői e változó viszonyok közepette nemegyszer az általuk irányított gazdasági egység lehetőségeit hosszú időre meghatározó döntések meghozatalára ...
    • A gazdasági tantervek megújítása 

      Hegedüs, Ágnes; Tremmel, Nóra (JPTE Nyomda, 1996)
      PHARE és TEMPUS. Minden oktató és hallgató ismeri ezeket a programokat, s tudja, mit jelentenek a magyar felsőoktatás számára. Az Európai Közösség kezdeményezése a lengyel és a magyar gazdaság átalakítására (PHARE) ...
    • "The Impact of Political Changes on Aural Areas of Cost-Central Curope" 

      Csatári, Bálint; Szabó, Géza; Tóth, József (Janus Pannonius University : Hungarian Academy of Sciences Centre for Regional Studies1992.06.02-06, 1997)
      Urbanization is one of the global processes in a sense that it takes place all over the world, and also in a sense that it influences the whole society, modifying its structure. The globality of its presence is not against ...
    • Nemzetközi marketing 

      Rekettye, Gábor (NYÚL NYOMDAIPARI KFT., 1994)
      Az átalakuló magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése az, hogy vállalataink milyen teljesítményre lesznek képesek a nemzetközi versenyben. A nemzetközi színtéren való helytállás ma már nemcsak a külkereskedelemben ...
    • Statisztika I. 

      Hajdu, Ottó; Pintér, József; Rappai, Gábor; Rédey, Katalin (Carbocomp Kft. Nyomda - Pécs, 1994)
      A társadalmi-gazdasági folyamatok megismerése, a gazdaság és társadalom hatékony működtetése elképzelhetetlen számszerű információk nélkül. Ezek az információk a döntések magalapozását segítik minden szinten. A kvantitatív ...
    • Statisztika II. 

      Herman, Sándor; Pintér, József; Rappai, Gábor; Rédey, Katalin (Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságitudományi Kar Statisztika és Demográfia Tanszék, 1999)
    • "Tanulmánykötet HOÓZ ISTVÁN tiszteletére" 

      Tóth, Tibor (1988)
      Ez a tanulmánykötet dr. Hoóz István professzor hatvanadik születésnapja alkalmából készült és közvetlen munkatársai dolgozatait tartalmazza. Ez a szép szokás olyan tudóst és oktatót tisztel meg, akinek élete és munkássága ...
    • Üzleti kommunikáció kultúrák találkozásában 

      Borgulya, Istvánné (Janus Pannonius Tudományegyetem, 1996)
      Menedzserek interkulturális tárgyalásainak problémáival először az 1970-es években szembesültem. Magas beosztású vállalatvezetőkről akkor az a benyomásom alakult ki, hogy gyengén vagy sehogy sem beszéltek idegen nyelven - ...
    • "A vállalati magatartást motiváló gazdasági és társadalmi tényezők I." című konferencia előadásai 

      Unknown author (Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 1985)
      Tisztelettel köszöntöm a Kedves Olvasót. Ön a 15 éves Közgazdaság- tudományi Kar jubileuma alkalmából rendezett nemzetközi tudományos konferencia hat szekciójában elhangzott előadások anyagát tartalmazó köteteket tartja a ...
    • "A vállalati magatartást motiváló közgazdasági és társadalmi tényezők" című konferencia tézisei 

      Unknown author (Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 1985)