Browsing by Title
Now showing items 1582-1601 of 5392
-
Az új típusú védjegyek az Európai Unióban
(2010-02-09) -
AZ ÚJ „DOLOGTALAN OSZTÁLY” ÉS A FOGYASZTÁS
(2023)Vitára kínálom azt a gondolatot, hogy a társadalmi, technológiai folyamatok eredményeként kialakuló, pontosabbanmegerősödő csoport, az „új dologtalan osztály” támogatottsága elsősorban annak fogyasztásban játszott szerepemiatt ... -
Az üzleti szolgáltatások szerepe a területi fejlődésben
(2004-05-04) -
Az „Egy övezet, egy út” és a kínai geopolitikai gondolkodás
(2021-11-30) -
Az „empatikus marketing”-oximoron
(2023)Létezik empatikus marketing? Vagy másként megfogalmazva: létezik nem empatikus marketing? Mi értelme van a marketingnek empátia nélkül? Ezzel együtt mennyire lehet sikeres (profitábilis?) a marketing, ha empatikus? Ez ...