Show simple item record

dc.contributor.authorPutzer, Petra
dc.date.accessioned2023-10-25T08:53:40Z
dc.date.available2023-10-25T08:53:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44392
dc.description.abstractMarketingesként az ember száját legtöbbször talán az alábbi vagy az alábbihoz hasonló mondat hagyja el: „A vevő a király”. Akármilyen iparágról vagy akármilyen marketing területről is legyen szó a kutatástól az STP-n át a 4P elemekig mindenhol elsődleges szempont, hogy a vevőt megértve, az ő igényeit kielégítve alakítsuk ki a folyamatokat és az adott marketingelemeket. A fogyasztó megértésének módszerei igen változatosak a célcsoport meghatározástól a perszónán át az empátia térképig. A tanulmány röviden azt veszi számba, mik a szokásos módszerek és mennyiben jelenthet újdonságot az empátia térkép. Tényleg empatikus lehet-e a marketing, ha empátia térképet használunk? S ha igen, kell-e ezt tanítanunk? Utóbbi kérdés oktatóként és vállalkozásfejlesztési ötletek mentoraként különösen izgalmas számomra, hiszen magamra empatikus oktatóként tekintve mindig fontosnak tartottam, hogy a hallgatók modern és gyakorlatban hasznosítható tudást kapjanak. Intézetemben is ebbe a szellemiségbe szocializálódottam, ebbe nőtem bele: nem megalkudni, előre tekinteni és egyre jobb kurzusokat és képzést kialakítani. Mindebben az ünnepeltnek is igen komoly szerepe van, hiszem, hogy Törőcsik Mária ezen szellemisége és hozzáállása munkásságának az egyik fontosabb lenyomata az intézetünk működésében. Tovább folytatva Törőcsik (2000) gondolatait, az empátia alkalmazása új gondolkodásmód meghonosítására sarkallhatja nem csak az olvasót, hanem a hallgatókat és leendő marketingeseket is.
dc.language.isohun
dc.relation.ispartofhttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/44356
dc.titleEmpátia térkép a marketing és a startupperek szolgálatában
dc.typekönyvfejezet
dc.contributor.departmentKözgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.doi10.15170/EMIM-KTK-2023-38
dc.identifier.contributormtmtid10021545
dc.format.page6
dc.rights.accessszabad
dc.identifier.mtmt34182106
dc.identifier.containertitleEmpatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
dc.identifier.containerpublisherPécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
dc.identifier.containerisbn978-963-626-172-6


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record