Show simple item record

Elérhetővé téve ekkor2023-02-14T08:24:26Z
Szerző Bartal Orsolya
MTMTID:
10061693
Webcímhttp://pea.lib.pte.hu/handle/pea/34626
Az értekezés nyelveMagyar
Az értekezés címe az értekezés nyelvénPedagógusok viszonyulása a (tanórai) mobileszközhasználathoz. Empirikus kutatás felső tagozaton tanító tanárok körében Mobileszközök az oktatásban, az elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolat erősítése
Az értekezés címe angolulTeachers’ Attitude Towards the Usage of Mobiletools (in class) Empirical Research Carried out Amongst Teachers Teaching in Primary Schools Mobiletools in Education, Strengthening the Bond Between the Theory and Practice
Absztrakt az értekezés nyelvénKutatásommal elsősorban a pedagógusoknak szeretnék iránymutatást nyújtani, valamint a téma szempontjából releváns szakirodalom áttekintésével az elméleti hátteret erősíteni, egységbe rendezni, valamint úgy vélem, hogy a kutatásom eredményei az intézményvezetők és az oktatásfejlesztő szakemberek számára is hasznos információval szolgálhat. Fontosnak tartom, hogy a munkámmal hozzájárulhassak ahhoz, hogy a rapid technológia változásait és a paradigmaváltás folyamatát a hazai pedagógusok szemszögéből is láthassuk, jobban megérthessük, ezzel elősegítve a változás folyamatát a pedagógia történetében.
Kulcsszó (Magyar)BYOD
digitális transzformáció
mobileszközök
tanár szerepek
viszonyulás
Kulcsszó (Angol)attitude
BYOD
digital transformation
mobiletools
roles of teachers
EgyetemPécsi Tudományegyetem
Doktori iskolaBTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
TémavezetőRajcsányi-Molnár Mónika


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record