Now showing items 1-5 of 5

    • AZ OFFLINE ÉS ONLINE VADÁSZMEZŐK DINAMIKÁJA 

      Szűcs, Krisztián (2023)
      Miként alkalmazkodnak a vásárlók azon technológiai újdonságokhoz, amelyek a vásárlási döntéseket, annak folyamatátbefolyásolják? Mennyiben segítik ezek a megoldások a vásárlók döntéseit? Hogyan optimalizálnak a vásárlók ...
    • Az „empatikus marketing”-oximoron 

      Szűcs, Krisztián; Nagy, Ákos (2023)
      Létezik empatikus marketing? Vagy másként megfogalmazva: létezik nem empatikus marketing? Mi értelme van a marketingnek empátia nélkül? Ezzel együtt mennyire lehet sikeres (profitábilis?) a marketing, ha empatikus? Ez ...
    • Kísérletek a közgazdászképzés megújítására a Pécsi Tudományegyetem közgazdaságtudományi Karán 

      Dobay, Péter; Baczur, Roland; Bányai, Edit; Bedő, Zsolt; Budai, Eleonóra; Csapi, Vivien; Galambosné Tiszberger, Mónika; Jakopánecz, Eszter; Kehl, Dániel; Kruzslicz, Ferenc; Mátyás, Judit; Sipos, Norbert; Szűcs, Krisztián; Titkos, Csaba
      Szerkesztő: Dobay Péter | Cím: Kísérletek a közgazdászképzés megújítására a Pécsi Tudományegyetem közgazdaságtudományi Karán | További szerzők: Szűcs Krisztián; Dobay Péter ; Jakopánecz Eszter; Titkos Csaba; Galambosné ...
    • Marketing Research 2.0 

      Németh, Péter; Lázár, Erika; Szűcs, Krisztián
      Authors: Krisztián Szűcs; Erika Lázár; Péter Németh | Title: Marketing Research 2.0 | Publisher: University of Pécs Faculty of Business and Economics Department of Marketing and Tourism Pécs, 2020 | ISBN (pdf) 978-963-429-630-0 ...
    • Marketingkutatás 2.0 

      Szűcs, Krisztián; Lázár, Erika; Németh, Péter
      Szerzők: Szűcs Krisztián; Lázár Erika; Németh Péter | Cím: Marketingkutatás 2.0 | Megjelenés: PTE, KTK Marketing és Turizmus Intézet, Pécs, 2020 | ISBN 978-963-429-594-5 --- Az alkalmazott marketingkutatás a vállalatok ...