Show simple item record

dc.date.accessioned2016-02-19T13:55:36Z
dc.date.accessioned2016-02-19T13:56:43Z
dc.date.available2016-02-19T13:55:36Z
dc.date.available2016-02-19T13:56:43Z
dc.date.issued2016-02-19
dc.identifier.urihttps://pea.lib.pte.hu/handle/pea/14182
dc.description.abstractÚtjára indul az Autonómia és Felelősség folyóirat (3) --- Varga Aranka: Az inkluzivitás vizsgálati modellje [ábrákkal a 7., 10. oldalon] (5-18) --- Kéri Katalin: Nőtörténeti és leánynevelés-történeti kurzusok és kutatások a PTE Bölcsészettudományi Karán (hazai kitekintéssel) (19-31) --- Dezső Renáta Anna: A diverzitás lehetséges elméleti keretei a neveléstudományokban (32-44) --- Arató Ferenc: Korlátozó attitűdök intézményvezetők körében [ábrákkal a 46., 47., 54., 56. oldalon] (45-58) --- Tornai Katinka: „Gordonka” (59-67) --- Vida Gergő: A feminista pedagógia „gender” és „race” kérdései – egy könyvfejezet kapcsán (68-72) --- Bencéné Fekete Andrea: Élmény a tanulás a tanodában – de hogyan? [ábrákkal a 74. oldalon] (73-79) --- Pálmai Dóra – Uherkoich Orsolya: Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében – egy új kötetről (80-84) --- Abstracts (85-87)hu
dc.subjectfolyóirathu
dc.subjectAutonómia és Felelősséghu
dc.titleAutonómia és Felelősség, I. évf., 2015/1. sz.hu
dc.identifier.doi10.15170/AR.2015.1.1.


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record