Alcím: Neveléstudományi Folyóirat

Kiadó: PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs

Főszerkesztő: Arató Ferenc

Megjelenés: 2015- harmadévente [Nyomtatott és elektronikus]

Tárgyszavak: Multiperspektiva, Diverzitás, Dialógus, Műhely

Lelőhely: Központi Könyvtár

Megjegyzés: Főszerkesztő: Arató Ferenc -- Terv, tipográfia: Kiss Tibor Noé -- Olvasószerkesztő: Márhoffer Nikolett -- Szerkesztőbizottság: Kéri Katalin, Varga Aranka, Dezső Renáta Anna, Arató Ferenc -- Felelős Kiadó: Ambrusné, Dr. Kéri Katalin -- Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs

Legutóbbi beküldések

  • Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/2-3. sz. (pdf) 

    Ismeretlen szerző (2017-11-13)
    Dialógus — Bálint Ágnes: Tetten ért gondolatok – a gyerekszáj, az aranyköpés és az aforizma tanuláslélektani tükrében (5-18) --- Multiperspektíva — Vörös Katalin: Millenniumi hangulatban. Az ezredéves kiállítás és az ...
  • Autonómia és Felelősség, II. évf., 2016/1. sz. (pdf) 

    Ismeretlen szerző
    Előszó (3-4) --- Inklúzió — Bárdossy Ildikó – Dezső Renáta Anna: A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon (7-20) --- Diverzitás — Híves Tamás: Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók és az integrációs Pedagógiai ...
  • Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/3. sz. (pdf) 

    Ismeretlen szerző (2016-02-19)
    Kirajzolódó horizontok – multiperspektivitás, inkluzivitás, diverzitás, dialógus (3-4) --- Bálint Ágnes: A játéktól a struktúrákig – Dienes Zoltán sejtései nyomában (7-18) --- Mrázik Julianna: Törekvés a minőségi intézményes ...
  • Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/2. sz. (pdf) 

    Ismeretlen szerző (2016-02-19)
    Előszó az Autonómia és felelősség folyóirat második számához (3-4) --- Somogyvári Lajos: A kép-antropológia alapjai a neveléstudományban (7-19) --- Sándor-Schmidt Barbara: Egy plurális intelligencia-koncepció és a montessori ...
  • Autonómia és Felelősség, I. évf., 2015/1. sz. (pdf) 

    Ismeretlen szerző (2016-02-19)
    Útjára indul az Autonómia és Felelősség folyóirat (3) --- Varga Aranka: Az inkluzivitás vizsgálati modellje [ábrákkal a 7., 10. oldalon] (5-18) --- Kéri Katalin: Nőtörténeti és leánynevelés-történeti kurzusok és kutatások ...