Browsing 1. PTE Egyetemi Kiadványok by Title
Now showing items 843-862 of 870
-
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 04. évf., Különszám 1-2. sz., 2019/december (pdf)
(2019-12-01)Kedves Olvasónk! Nagy örömmel ajánljuk a figyelmébe új számunkat! A 2016-os indulásunkkor eltervezettek szerint haladva, a szakmai érdeklődés érezhető erősödése mellett érkeztünk el a IV. évfolyam utolsó számához. A ... -
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 05. évf., 1. sz., 2020/február (pdf)
(2020-02-01)Tisztelt Olvasónk! Folyóiratunk életében nagy jelentőséggel bírt volna a III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia. Szerettük volna átnyújtani a résztvevő szakembereknek az eddig nyomtatásban is megjelent számainkat ... -
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 05. évf., 2. sz., 2020/június (pdf)
(2020-06-01)Folyóiratunk legújabb száma nem fókuszál egy konkrét témára, mind a hat tanulmány a turizmuskutatás rendkívül széles területéből emel ki egyet-egyet. A most megjelent publikációk sajátosságát megfogalmazva érdemes kiemelnünk, ... -
Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 05. évf., 3. sz., 2020/október (pdf)
(2021-07-05)Folyóiratunk V. évf/3. számának egyik különlegessége a határainkon túlról érkezett tanulmányok, melyek külön örömet is jelentenek számunkra, reméljük ezzel hagyományt teremtünk és várjuk a továbbiakban is kutatási ... -
"Új kihívások és vállalati válaszok az ezredfordulón"
(2000)Ez a kötet a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara által 2000. március 29-én Budapesten, „Új kihívások és vállalati válaszok az ezredfordulón” címmel tartott konferencia előadásainak rövidített, szerkesztett ... -
Ünnepi kötet Ivancsics Imre egyetemi docens, decan emeritus 70. születésnapjára
Amikor 2007 őszén a PTE Állam- és Jogtudományi Kara Közigazgatási Jogi és Pénzügyi Jogi Tanszékének közössége kezdeményezte, hogy Ivancsics Imre kollégánk 70. születésnapjára „tisztelgő kötetet” adjunk ki, örömmel, a ... -
Üzleti gazdaságtan
(Carbocomp Nyomda, Pécs, 2006)A gazdasági fejlődés, a lokális piacok nyitottsága, s ezáltal a piaci szereplők interakciója nyomán kialakuló verseny megköveteli a vállalatok által követett stratégia folyamatos kiigazítását. A vállalat stratégiájának ...