Now showing items 1-2 of 2

    • Empatikus marketing fogyasztói és üzleti megközelítésben 

      Hlédik; Erika; Berki-Süle, Margit; Brávácz, Ibolya; Magyar, Mária; Mandják, Tibor (2023)
      Törőcsik Mária (2000a, 2000b) empatikus marketingről szóló írásaiban megkülönbözteti az érzelemmentes és az empatikus marketing tevékenységet. A különbséget abban látja, hogy míg az érzelemmentes marketing tevékenység nem ...
    • Weboldal-használhatóság szerepe a vállalatok és fogyasztók kapcsolatában 

      Berki-Süle, Margit; Brávácz, Ibolya; Hlédik, Erika (2023)
      Az elmúlt években az e-kereskedelem jelentős változásokon ment keresztül. A Covid-19 pandémia gazdasági hatására az elektronikus kiskereskedelem ugrásszerű növekedése volt tapasztalható, 2020-ban 45%-os, 2021-ben pedig ...