Browsing by Title
Now showing items 2280-2299 of 5384
-
Emlékkötet Herczegh Géza születésének 90. évfordulója alkalmából
A Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kara – Nemzetközi- és Európajogi valamint Jogtörténeti Tanszékeinek kezdeményezésére – 2018. október 19-én emlékkonferenciát szervezett Herczegh Géza Gábor nemzetközi jogász, ... -
"Emlékszel-e még..." - Programfüzet
Kedves Vendégünk! Örömmel üdvözöljük a pécsi JPTE Közgazdaságtudományi Kar 25 éves évfordulója alkalmából rendezett Jubileumi programunkon. E programfüzet, melyet éppen a kezében tart, tájékoztatást nyújt a programokkal ... -
Emlőrákkal, illetve mammográfiával kapcsolatos ismeretek és attitűdök felmérése
([2023])A női populáció tekintetében az emlőrák foglalja el a vezető helyet incidencia, prevalencia és mortalitás esetében a Világon, Európában és Magyarországon egyaránt. Hazánkban 2001-ben vezették be a mammográfiás szűrést, ... -
Empatikus cirkuszművészet
(2023)Max Weber szerint 1517. október 31-én a reformációval megkezdődött a világ varázstalanítása (Weber, 1982). Ha el is fogadjuk a német szociológus leírását, hogy valóban így történt, azóta, egy észrevétlen pillanatban, ... -
Empatikus marketing fogyasztói és üzleti megközelítésben
(2023)Törőcsik Mária (2000a, 2000b) empatikus marketingről szóló írásaiban megkülönbözteti az érzelemmentes és az empatikus marketing tevékenységet. A különbséget abban látja, hogy míg az érzelemmentes marketing tevékenység nem ... -
Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)Törőcsik Mária Professzor Asszony a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar teljes történelmének egyik legkiemelkedőbb életművet felmutató oktatója, akit – mint ahogyan e kötet is bizonyítja – nagyon sok kollégája ... -
Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére
(Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2023)Törőcsik Mária Professzor Asszony a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar teljes történelmének egyik legkiemelkedőbb életművet felmutató oktatója, akit – mint ahogyan e kötet is bizonyítja – nagyon sok kollégája ... -
Empatikus marketing, empatikus fogyasztó
(2023)Az empátia, azaz a másik ember nézőpontjának és érzéseinek a megértése hagyományosan a marketing egyik alappillére volt, mivel a tudományág a kezdetektől fogva hangsúlyozta annak fontosságát, hogy a marketing szakemberek ... -
Empátia és bizalom a 21. század fogyasztásában
(2023)Az empátia a személyiség azon képessége, mely lehetővé teszi, hogy egy másik emberrel való közvetlen kommunikációs kapcsolatban egy személy bele élje magát a másik lelkiállapotába. Ennek az érzelmi folyamatnak során tud ... -
Empátia és kommunikációkutatás
(2023)Az utóbbi időszakban egyre gyakrabban hangzanak el olyan megállapítások, hogy a különböző intézményes területeken, így a politika, a fogyasztás, a nyilvános viták világában uralkodó szabályrendszerek megváltoztak. Amíg ... -
Empátia és kölcsönösség: értékteremtés empatikus marketing megközelítésben a felsőoktatásban
(2023)A közös értékteremtés során az érintett felek empátiájának szerepével csak néhány tanulmány foglalkozik (Pedersen, 2021). Tanulmányunkban a szakirodalom alapján összekapcsoljuk a közös értékteremtés és az empátia fogalmát, ... -
Empátia és üzleti paradigma
(2023)A beleérző képességet, azaz az empátiát Csányi Vilmos professzor az érzelmi összehangoló mechanizmusok egyikének tekinti. Ezek rendkívül fontos mechanizmusok, mert „bármilyen együttműködés, közös munka csak úgy képzelhető ... -
Empátia térkép a marketing és a startupperek szolgálatában
(2023)Marketingesként az ember száját legtöbbször talán az alábbi vagy az alábbihoz hasonló mondat hagyja el: „A vevő a király”. Akármilyen iparágról vagy akármilyen marketing területről is legyen szó a kutatástól az STP-n át a ... -
EMPÁTIA – VEVŐÉLMÉNY – VEVŐÉRTÉK
(2023)Törőcsik Mária, az ezredfordulón írt könyvében (Törőcsik, 2000), egyértelműen hitet tett az empatikus marketing mellett. Ő volt az, aki Magyarországon részletesen kidolgozta az empatikus marketing elméletét és bevezette ... -
Empátiakötelék az ember − természet kapcsolatban: a természeti környezet jelentősége az emberek életében és fogyasztásában
(2023)Az emberek eltérő fontosságot tulajdonítanak a környezetvédelemnek és a környezettudatos viselkedésnek, amelynek okait tudományos és üzleti kutatások sokasága próbálja megérteni. A magyarázatok egyike kulcsfontosságot ... -
En(Je)(u)x. Effets de métissage et voies de déconstruction dans l'autobiographie maghrébine d'expression française
(2007-11-20)Notre travail, en examinant à travers trois auteurs l’inscription de l’autobiographie maghrébine d’expression française dans le champ interdiscursif du récit littéraire et du discours ethnographique, envisage de montrer ... -
Encapsulation of sulfamethazine drug by β-cyclodextrins and its adsorption on carbon nanotubes
(2020-06-09)Sulfonamides are preventive and therapeutic agents for certain infections caused by gram-positive and gram-negative microorganisms. At the same time, their widespread application is hindered by their low solubility in ...